Veelgestelde vragen

onzichtbaar

Kan ik meer meters stof bestellen dan er online staan?

Je kunt bij ons het aantal meters stof bestellen die online staan. Mocht je toch meer meters nodig hebben, neem dan even contact met ons op. Wij gaan dan voor je kijken hoeveel er nog op de rol zit of dat er nog voorraad van de betreffende stof is. Wij kunnen de stoffen niet nabestellen. Alle stoffen zijn originele jaren ’70 stoffen nog ongebruikt op de rol.

Hoe breed is de stof?

De stoffen zijn allemaal 120 cm breed, tenzij anders vermeld. Dit is smaller dan de huidige mode stoffen. Hou hier dus rekening mee bij je bestelling. Deze vintage stoffen zijn dan ook originele jaren ’70 stoffen, nog ongebruikt op de rol. Kijk ook altijd bij het kopje “extra informatie” bij je gekozen stof voor o.a. de patroonhoogte.

Kan ik de stoffen nabestellen?

Nee, de stoffen je niet nabestellen als ze uitverkocht zijn. Onze stoffen zijn originele jaren ’70 gordijnstoffen, dus echt vintage. De stoffen zijn nog ongebruikt op de rol, maar geen nieuwe modestoffen. Uiteraard kunnen de stoffen wat “stoffig” of een lichte verkleuring op de vouw hebben. Dat is ook de charme van deze originele Seventies stoffen. Wij kunnen ze dus niet nabestellen, OP is helaas echt OP.

Heb je meer meter nodig dan online staan? Neem dan even contact met ons op, dan gaan we voor je kijken hoeveel meter er nog exact op de rol zit. 

Wat betekent het aantal bij bestelling van stoffen?

Wanneer je stof bestelt kun je het aantal aangeven. Als je 1 invult, bestel je 1 meter stof. Bij 2 bestel je 2 meter stof enz.
De stoffen 120 cm breed, tenzij anders vermeld. Je kunt de stoffen alleen per hele strekkende meter bestellen.

Wat betekent "in nabestelling"?

Kussens en shoppers worden in ons eigen atelier gemaakt. Wanneer een kussen of tas niet in voorraad is, maar de stof is nog aanwezig dan staat dit artikel in nabestelling. Ons streven is om jouw bestelling dan binnen een week aan je te versturen. Zodra je bestelling door ons ontvangen wordt, geven wij het door aan het atelier. Bestel jij een kussen of tas en deze staat “in nabestelling” zul je dus even geduld moeten hebben.

Heb je nog vragen, neem dan even contact met ons op.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Bestel je voor 15.00 uur dan wordt jouw bestelling meestal nog dezelfde dag verstuurd, uiterlijk binnen 2 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn maximaal € 4,95 binnen Nederland. Bij bestellingen vanaf € 75,– verzenden wij gratis. Meer informatie over de verzendkosten vind je hier. Ook over de verzendkosten naar het buitenland.

Verzenden naar het buitenland?

Op dit moment verzenden wij naar België, Duitsland en meerdere Europese landen. Kijk hier voor meer informatie. Uiteraard kunnen wij ook naar andere landen verzenden, neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden en de verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker! Mocht je je bestelling op een ander adres willen laten bezorgen, vink dan tijdens het bestelproces “Verzenden naar een ander adres” aan. Handig, voor als je iets wilt laten bezorgen op je werk of rechtstreeks naar degene aan wie je de bestelling kado wilt doen bijvoorbeeld. Ook kun je je bestelling op een afhaalpunt laten bezorgen. Vink deze keuze aan bij je bestelproces.

Kan ik ook een cadeaubon bestellen?

Jazeker, je kunt bij Bastaa! ook een cadeaubon bestellen. Je kunt zelf je bedrag kiezen vanaf € 10 t/m € 100,–. Deze Bastaa!-cadeaubon is geen digitale voucher, maar een echte, papieren cadeaubon die wij per post naar het adres van jouw keuze sturen. Je vindt op deze bon een unieke code die de ontvanger kan invoeren tijdens het bestellen in de webshop.

Natuurlijk kun jij de cadeaubon ook als digitale versie bestellen. Je ontvangt dan de cadeaubon als PDF in jouw mailbox. Uiteraard kunnen wij ook deze digitale bon rechtstreeks naar de ontvanger versturen. Geef dat dan even aan aan bij de bestelnotities.

Bestel hier direct je Bastaa! Cadeaubon.

Kan ik mijn bestelling ook als cadeau laten inpakken?

Ja, je kunt bij Bastaa! natuurlijk jouw bestelling als cadeau laten inpakken. Geef dit aan in het veld “bestelnotities” tijdens het bestelproces door “inpakken als cadeau” te vermelden. Ook kun je aangeven of het voor een verjaardag, moederdag of bijvoorbeeld Sinterklaas of Kerst is. Wij pakken jouw bestelde kado alvast feestelijk voor je in. We doen dit graag en is gewoon service!

De waardering van www.bastaa.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 843 reviews.