Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Bastaa!. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Defecten

Natuurlijk geven wij om onze producten en doen wij ons uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling beschadigd raakt tijden transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Mocht jouw bestelling bij aflevering door de pakketdienst beschadigd zijn, dan adviseren wij je het pakket niet aan te nemen. Neem daarna direct contact op met Bastaa! om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

De waardering van www.bastaa.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 116 reviews.