Klachten

Heb je klachten over producten die je gekocht hebt bij Bastaa! ? We stellen het zeer op prijs als je je klacht eerst kenbaar maakt bij Bastaa!. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Bastaa!. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Defecten

Hoewel Bastaa! haar uiterste best doet alle bestellingen zo zorgvuldig mogelijk te verpakken, kan nooit voorkomen worden dat er onderweg iets met jouw pakje gebeurt. Mocht jouw bestelling bij aflevering door de pakketdienst beschadigd zijn, neem dit pakket dan niet aan of vraag de bezorger uitdrukkelijk schriftelijk melding te maken van de beschadigde doos. Neem daarna direct contact op met Bastaa! om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ook wanneer je bij het uitpakken van je bestelling constateert dat de inhoud beschadigd is, maak hier dan foto’s van en neem dan zo snel mogelijk contact op met Bastaa!

 

De waardering van www.bastaa.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 32 reviews.